سلام
چه منابع اطلاعاتی معتبری برای فرآیند محاسبه اندازه بازار وجود دارد؟
- در حوزه کسبوکاری من اطلاعاتی کافی وجود ندارد چگونه باید تخمین بزنم؟
- صحت سنجی محاسبه را چگونه انجام دهم؟
- در فرضیاتی که در شروع محاسبه انجام میدهم آیا بدبینانه یا خوشبینانه شروع کنم؟
- آپدیت محاسبه اندازه بازار هر چند وقت یک بار با اطلاعات جدید انجام شود؟
- نمونه استارتاپ من قبلا به صورت سنتی و بدون تکنولوژی بوده است آیا از همان داده ها وتخمین های بازار سنتی میتوانم شروع کنم؟
و…
این سوالات و کلی سوال دیگر را در چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت 18 قرار است در طی گفتگویی با جناب علیرضا اشکان (مدیر ارشد بازاریابی نیلگام) ، جناب مهدی فریمانی (مدیر استارتاپ استودیو تافردا) و جناب امین عظیمی راد به صورت آنلاین بررسی نماییم.
این وبینار به صورت رایگان با همکاری استارتاپ استودیو تافردا و انجمن فارغالتحصیلان شریف برگزار میشود
لینک ثبت نام:
https://eseminar.tv/wb74256